مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 21:222014-11-28سياسي

عضو شورای شهر زنجان خبر داد آغاز روند انتخاب شهردار جدید زنجان در شورای شهر


عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به تبادل اطلاعات قابل توجه بین اعضای شورای شهر زنجان و کاندیداهای پست شهرداری زنجان، گفت: این جلسات در انتخاب نهایی شورا نقش مهمی خواهد داشت.

- عباس راشاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز کار شورای شهر زنجان برای انتخاب شهردار جدید زنجان اظهار داشت: کاندیداهای کسب سمت شهرداری زنجان در حال ارائه برنامه های خود به اعضای شورا هستند.

وی با اشاره به تبادل اطلاعات قابل توجه بین اعضای شورای شهر زنجان و کاندیداهای پست شهرداری زنجان اضافه کرد: این جلسات بدون شک در انتخاب نهایی شورا نقش مهمی خواهد داشت.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان در پاسخ به سئوالی در مورد حرف و حدیث های مطرح شده در مورد روند برکناری محسن امین شهردار سابق زنجان، ضمن اعلام پایبندی شورا به قانون تاکید کرد: موضوع اصلی این است که ادامه همکاری بین شورا و امین به دلایل مختلفی وجود ندارد.

این مسئول وجود اصطکاک بین امین و اعضای شورا را از دلایل عدم امکان همکاری خواند و افزود: شهردار سابق به دلیل اخلاق خاص خود از جمله نداشتن سابقه و تجربه همکاری با شورا ، به صورت مستمر مشکلاتی موجب بروز مشکلاتی می شد که در نهایت به اصطکاک منجر می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر زنجان خبر داد آغاز روند انتخاب شهردار جدید زنجان در شورای شهر

عضو شورای شهر زنجان خبر داد آغاز روند انتخاب شهردار جدید زنجان در شورای شهر