مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 20:572014-11-28ورزشي

رییس هیئت تیراندازی کرمان عنوان کرد استعدادیابی و حفظ محیط زیست هدف جام شکارچیان


رییس هیئت تیراندازی استان کرمان گفت: مسابقات جام شکارچیان در شهر کرمان با هدف استعدادیابی و حفظ محیط زیست برگزار می شود.

- محسن اسماعیلیان امروز در حاشیه برگزاری مسابقات جشنواره شکارچیان استان کرمان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: هدف کلی و اولیه از برگزاری این جشنواره استعدادیابی و حمایت از محیط زیست است.

رییس هیئت تیراندازی استان کرمان بیان کرد: در این جشنواره 65 شرکت کننده با یکدیگر به رقابت پرداختند و به نظر می رسد، جشنواره شکارچیان همچون ادوار گذشته همچنان با استقبال بیشتری روبه رو شود.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت هیئت تیراندازی استان کرمان افزود: تیراندازی کرمان با وجود همه نامهربانی ها یکی از دو قطب اصلی کشور است و آمار در این زمینه بیانگر عملکرد و چگونگی فعالیت ما است.

اسماعیلیان تصریح کرد: حضور در لیگ های برتر و دسته اول کشور و کسب عناوین قهرمانی آسیا و حضور در اردوهای تیم های ملی از جمله اتفاقات مثبتی است که در تیراندازی کرمان رخ داده است.

رییس هیئت تیراندازی استان کرمان همچنین به کسب عنوان پنجمی هیئت کرمان در سال 92 در سطح کشور اشاره کرد و افزود: امسال هم این روند را ادامه می دهیم و پیش بینی می کنیم با توجه به انسجام مدیریتی خوبی که در رأس ورزش استان شکل گرفته، بتوانیم با برنامه ریزی و زمانبندی بهتری بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیئت تیراندازی کرمان عنوان کرد استعدادیابی و حفظ محیط زیست هدف جام شکارچیان

رییس هیئت تیراندازی کرمان عنوان کرد استعدادیابی و حفظ محیط زیست هدف جام شکارچیان