مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 20:372014-11-28سياسي

مروری بر رهنمودهای حضرت امام خامنه ای شناخت دشمنان و مخالفان بسیج


هر کس آرزومند است که این ملت ناکام بشود و شکست بخورد، از حضور بسیج ناراحت است.

همه ی دشمنان، همه ی حاسدان، همه دل بستگان به دشمن در داخل، - از همان ابتدای شکل گیری بسیج, این مجموعه انقلابی با دشمنان داخلی و خارجی مختلفی مواجه بود که قصد داشتند به هر نحو ممکن بسیج را از صحنه به در برند.

این کینه ورزان که بسیج را رمز بقا و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانستند و می دانند در تلاشند تا با بکارگیری حربه "انکار ضرورت بسیج" و "متهم کردن بسیج" آن را تخریب کرده و پایگاه اجتماعی بسیج را تضعیف نمایند و زمینه اضمحلال آن را فراهم آورند.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر در بیانات متعددی به بررسی مواضع دشمنان بسیج پرداخته و علل این کینه و عداوت را مشخص نموده است.

در کلام و رهنمودهای معظم له نکات برجسته ای  به چشم می خورد که آن را در سه بخش الف- دشمنان بسیج، ب- علل دشمنی با بسیج و ج- شیوه های دشمنی با بسیج دسته بندی کرده ایم که تقدیم بسیجیان عزیر می کنیم.

   الف- دشمنان بسیج دشمنی با بسیج امروز اگر کسانی علیه اسلام و مقدسات و مجاهدتهای این ملت قلمفرسایی کنند و چیزی بنویسند؛ اگر کسانی علیه بهترین فرزندان این کشور - یعنی شهیدان ما و مجاهدان راه خدا - اظهارنظری کنند و ریشی بجنبانند؛ اگر کسانی علیه بسیج و جهاد و شهادت حرفی بزنند و چیزی بنویسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر رهنمودهای حضرت امام خامنه ای شناخت دشمنان و مخالفان بسیج

مروری بر رهنمودهای حضرت امام خامنه ای شناخت دشمنان و مخالفان بسیج