مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 20:372014-11-28بين الملل

رژیم صهیونیستی؛ مشت آهنینی برای سرکوب انتفاضه سوم


نتانیاهو و وزرای تندرواش، با تصویب لایحه دولت- ملت یهودی و قوانین ضد انسانی دیگر در این برهه زمانی می خواهند به طرف فلسطینی نشان دهند که حاضر به عقب نشینی و دادن کمترین امتیازی به طرف فلسطینی نیستند.

- نتانیاهو و وزرای تندرواش، با تصویب لایحه دولت- ملت یهودی و قوانین ضد انسانی دیگر (که نمونه آن را می توان در قوانین تخریب منازل و عدم بازگرداندن پیکر شهدای فلسطینی به خانواده هایشان مشاهده نمود) در این برهه زمانی می خواهند به طرف فلسطینی نشان دهند که حاضر به عقب نشینی و دادن کمترین امتیازی به طرف فلسطینی نیستند، پس بهتر است که از هرگونه اعتراض و مقاومتی دست برداشته و تسلیم خواسته های اسراییلی شوند.

درحالی که تنش ها بین فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی در قدس و کرانه باختری و سایر نقاط سرزمین های اشغالی شدت گرفته و بسیاری خبر از آغاز انتفاضه سوم می دهند، کابینه رژیم صهیونیستی در اقدامی جنجالی لایحه دولت-ملت یهودی را تایید نموده و برای تصویب نهایی به کنست فرستاد.

در جلسه رأی گیری کابینه، 14 وزیر رژیم صهیونیستی به این لایحه رأی موافق دادند و 6 وزیر نیز با آن مخالفت کردند.

این لایحه ویژگی یهودی بودن رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخته، قانون یهودی را به عنوان منبع مهم قانون گذاری در این رژیم نهادینه کرده و زبان عربی را از لیست ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی؛ مشت آهنینی برای سرکوب انتفاضه سوم

رژیم صهیونیستی؛ مشت آهنینی برای سرکوب انتفاضه سوم