مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 17:172014-11-28ورزشي

ماهان تندیس قم برابر فرش آرای مشهد مغلوب شد


تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته دوازدهم لیگ بر تر فوتسال باشگاه های کشور برابر تیم فرش آرای مشهد مغلوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مسابقات فوتسال لیگ بر تر باشگاه های کشور شامگاه جمعه با انجام چند مسابقه به پایان رسید که در یکی از این بازی ها تیم فوتسال ماهان تندیس قم برابر فرش آرا سومین شکست فصل را متحمل شد.

در این مسابقه تیم ماهان تندیس قم با هدف کسب پیروزی و تصاحب جایگاه مس سونگون در صدر جدول به میدان رفت اما در یک بازی سنگین و نفس گیر با نتیجه 4 بر 3 مغلوب حریف خود شد.

در این بازی ماهان با ترکیب 5 نفره حمید رشیدی، سعید قاسمی، علیرضا وفایی، ابوالقاسم عروجی و محمد کرمانی بازی را آغاز کرد و چند موقعیت خوب نیز در نیمه نخست به دست آورد اما نتیجه پایانی نیمه نخست برتری 2 بر یک فرش آرا بود در حالی که سعید قاسمی با پاس محمد کرمانی تک گل ماهان در نیمه نخست را به ثمر رساند.

در نیمه دوم تلاش بازیکنان ماهان تندیس بیشتر شد اما پاره ای اشتباهات فردی منجر به دریافت گل های بیشتر از سوی ماهان شد گرچه ماهان در این نیمه توسط ابوالقاسم عروجی و سعید قاسمی به 2 گل زیبا رسید اما فرش آرا در نهایت 4 بر 3 فاتح میدان شد.

نکته قابل توجه این بازی، قضاوت پر حرف و حدیث داوران مسابقه بود که در چند صحنه به اعتراض شدید بازیکنان دو تیم به ویژه ماهان تندیس منجر شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهان تندیس قم برابر فرش آرای مشهد مغلوب شد

ماهان تندیس قم برابر فرش آرای مشهد مغلوب شد