مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 17:072014-11-28ورزشي

بازار سیاه بلیت در کشتی جام باشگاه های جهان


نخستین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاههای جهان امروز (جمعه) در حالی در جویبار پایتخت کشتی ایران به پایان رسید که تماشاگران علاقه مند برای حضور در سالن دشواری های فراوانی را تحمل کرده و حتی برخی در بازار سیاه بلیط های 50 تا 70 هزار تومانی خریداری کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، برخلاف دیروز و امروز صبح مسوولان برگزار کننده رقابت ها اجازه ورود تعداد بیشتری از تماشاگران را به سالن دادند به نحوی که جایی برای سوزن انداختن هم نبود.

ورود افراد غیر مسوول در اطراف تشک برگزاری رقابت ها سبب شلوغی و بی نظمی زیادی در روز پایانی شده بود.

تعدادی از لیدرهای کشتی مازندران عصر امروز جمعه با داشتن طبل و سایر وسایل سالن مسابقات را به شدت گرم کرده بودند به طوری که صدای طبل و تشویق آنان لحظه ای هم قطع نمی شد.

تماشاگران فهیم جویباری در زمانی که کشتی گیران ایرانی از حریفان خود شکست می خوردند آنها را مورد تشویق خود قرار می دادند که صحنه زیبایی را از این مسابقات خلق کردند.

تعدادی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی نیز به این دوره از رقابت ها دعوت شده بودند که در زمان برگزاری رقابت های فینال از علی اکبر حیدری ،محسن فرح وشی ،علی عبدلی ،محمد رضا نوایی، سعید ابراهیمی، ابراهیم جوادی و همچنین از بهادر مولایی قهرمان ورزنه برداری جهان تجلیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار سیاه بلیت در کشتی جام باشگاه های جهان

بازار سیاه بلیت در کشتی جام باشگاه های جهان