مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 16:022014-11-28سياسي

استاندار بوشهر خبر داد پیشرفت 90 درصدی بازسازی و تعمیر واحدهای زلزله زده دشتستان


استاندار بوشهر از پیشرفت 90 درصدی بازسازی و تعمیر واحدهای زلزله زده دشتستان خبر داد.

- " از دشتستان، مصطفی سالاری عصر امروز در آیین افتتاح واحدهای مسکونی تخریب شده در زلزله دشتستان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج از ابتدای شکل گیری تاکنون در راستای موفقیت نظام اسلامی اهتمام داشته و بخش زیادی از موفقیت های نظام اسلامی مرهون بسیجیان است.

وی افزود: از زمان وقوع زلزله دشتستان تاکنون شاهد تلاش شبانه روزی مسئولان به ویژه مدیران بنیاد مسکن در بازسازی مناطق زلزله زده بوده ایم و شخص رییس جمهور به طور ویژه بر تسریع در بازسازی واحدها و خدمات رسانی بهینه تاکید کرده است.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: حساسیتی که رییس جمهور برای بازسازی این منازل داشت، بسیار ستودنی بود، چرا که در روزهای اول کاری خود به این منطقه سفر کرد تا از نزدیک مشکلات مردم را بررسی و رفع کند.

سالاری ادامه داد: درایت رییس جمهور، فضای ناامیدی در دشتستان را به فضای امید تبدیل کرد، به گونه ای که امروز شاهد پیشرفت 90 درصدی بازسازی و تعمیر منازل زلزله زده هستیم.

وی اضافه کرد: فضای دشتستان در سال گذشته بسیار نگران کننده بود، اما با توجه به نظرسنجی های میدانی صورت گرفته، این فضای ناامیدی به امید تبدیل شده به نحوی که مردم رضایت خوبی از روند بازسازی و تعمیر منازل زلزل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار بوشهر خبر داد پیشرفت 90 درصدی بازسازی و تعمیر واحدهای زلزله زده دشتستان

استاندار بوشهر خبر داد پیشرفت 90 درصدی بازسازی و تعمیر واحدهای زلزله زده دشتستان