مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 16:022014-11-28اجتماعي

به این روش هم می شود پنیرهای فاسد شده را معدوم کرد!


مرداد ماه سال جاری در کنار یکی از توقفگاه های خودرو در اتوبان قزوین کرج (پس از کارخانه سیمان آبیک) تعداد زیادی پنیر تاریخ گذشته دیدم که ظاهرا برخی قصد داشتند آنها را بسوزانند، - تا پای مراقبت از محیط زیست به میان می آید، ذهن خیلی هایمان به نریختن زباله می رسد؛ زباله هایی که می تواند انواع و اقسام مختلفی داشته باشد که برخی خطرناک هستند و دفعشان به سادگی بقیه نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، از جمله معضلاتی که محیط زیست کشورمان با آن مواجه است، انبوه زباله هایی است که خیلی هایمان با بی مسئولیتی در طبیعت رها می کنیم؛ زباله هایی که اینقدر حجمشان زیاد است که حاشیه جاده ها و راه های ارتباطی بین شهر ها را به زباله دانی بزرگی تبدیل کرده که اگر عزم ملی به قصد تمیز کردنش هم شکل گیرد، به نظر بعید است در مدتی کوتاه ممکن باشد! از انواع و اقسام پلاستیک، نایلون، بسته بندی مواد غذایی مختلف و بطری های یک بار مصرف گرفته تا نخاله های ساختمانی و گاه زباله های صنعتی، ریختن زباله در کوه و دشت برای خیلی هایمان اینقدر عادی است که متوجه زشتی هایشان نمی شویم؛ مگر آنکه دغدغه محیط زیست داشته باشیم و ساده از کنار مسائل عبور نکنیم.

از جمله این افراد، یکی از مخاطبان تابناک است که چندی پیش حین عبور از اتوبان قزوین ـ کرج، وقتی متوجه رها شدن زباله هایی عجیب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به این روش هم می شود پنیرهای فاسد شده را معدوم کرد!

به این روش هم می شود پنیرهای فاسد شده را معدوم کرد!