مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 13:472014-11-28ورزشي

کوره حاشیه سازی مس پاسی ها را به آتش کشید/ انتقام جویی بگوویچ از همدانی ها


پاس نماینده همدانی ها در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال موسوم به جام آزادگان در گروه دوم در یک بازی جنجالی و پر حاشیه با نتیجه یک بر صفر بازی را به تیم صدرنشین مس رفسنجان واگذار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، تیم فوتبال پاس همدان در هفته ششم با وجود برتری قابل ملاحظه ای که برابر تیم باتجربه صنعت نفت آبادان داشت برابر این تیم در خانه مجبور به توقف شد و هر چه زد به در بسته خورد تا دومین توقف خانگی برای این تیم رقم بخورد.

این تیم همدانی در هفته هفتم دیدار بسیار سختی برابر تیم مدعی و صدرنشین مس رفسنجان داشت که مصاف دوباره وینگو و پاس حساسیت های این دیدار را دو چندان کرده بود و تنها مشکل پاسی ها در این بازی نبود سه بازیکن تاثیر گذار این تیم به دلایل مصدومیت و محرومیت بود.

این دیدار حساس را بابک وسیله بر سوت زد که در نهایت پاسی ها با نتیجه یک بر صفر مغلوب مس رفسنجان شدند.

در این دیدار حاشیه های زیادی حاکم بود و داور در دقیقه هشت هر دو سرمربی را از کنار زمین اخراج کرد و پاسی ها نیز برابر تیم فوتبال مس رفسنجان یک پنالتی را از دست دادند که این پنالتی را بهترین گلزن پاس محسن آذرپاد از دست داد.

در این هفته تیم های مدعی در گروه دوم عملکرد بسیار خوبی داشتند و تیم صنعت نفت آبادان در این هفته با یک گل در خانه از سد تیم گل گهر سیرجان گذشت تا همچنان رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوره حاشیه سازی مس پاسی ها را به آتش کشید/ انتقام جویی بگوویچ از همدانی ها

کوره حاشیه سازی مس پاسی ها را به آتش کشید/ انتقام جویی بگوویچ از همدانی ها