مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 13:072014-11-28سياسي

خطرات تکفیری ها برای دنیای اسلام کمتر از صهیونیسم نیست


امام جمعه شهرستان سراب گفت: خطرات تکفیری ها برای دنیای اسلام کمتر از صهیونیسم نیست و باید مسلمانان و کشورهای اسلامی در این خصوص آگاه باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام علی اکبراکرمی امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه خطر تکفیری ها کمتر از صهیونیسم نیست، گفت: برگزاری سیمیناری در مورد بررسی خطرات تکفیری ها در قم که به همت آیات عظام مکارم شیرازی و جعفر سبحانی صورت گرفت نشان هوشمندی بزرگان حوزه علمیه است.

وی با اشاره به اینکه ریختن خون انسان های بی گناه و اعمال پلید و حیوانی جز در قاموس تکفیری ها و صهیونیست ها نمی گنجد، ادامه داد: داعش و بسیاری از این گروهک ها توسط دشمنان اسلام تغذیه شده و مورد حمایت قرار می گیرند.

امام جمعه سراب ظهور و تقویت گروههای تکفیری را کاملا حساب شده عنوان کرد و گفت: کریه المنظر نشان دادن اسلام و مقابله با موج بیداری اسلامی از اهداف تقویت کنندگان این گروهها است.

حجت الاسلام اکرمی در ادامه با اشاره به تمدید مذاکرات هسته ای تاکید کرد: مقاومت و سرسختی تیم مذاکره کننده ایرانی در دفاع از عزت و اقتدار ایران اسلامی قابل تقدیر بوده و حمایت از دیپلماسی هسته ای کشور ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطرات تکفیری ها برای دنیای اسلام کمتر از صهیونیسم نیست

خطرات تکفیری ها برای دنیای اسلام کمتر از صهیونیسم نیست