مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 13:022014-11-28سياسي

امام جمعه همدان: دعوای غرب بر سر غنی سازی نیست، بلکه از اقتدار ایران می ترسند


امام جمعه همدان با اشاره به تمدید مذاکرات 1+5 با ایران گفت: دعوای غرب با ایران بر سر غنی سازی و مسائل هسته ای نیست، بلکه آنها از اقتدار و رشد روزافزون ایران می ترسند.

- " از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه همدان اظهار داشت: رشد و ترقی ایران در همه عرصه ها کشورهای دیگر را به تحسین واداشته و این امر به مذاق غرب خوش نمی آید.

وی افزود: روند رو به رشد ایران، اقتدار کشورهای استکباری را زیر سؤال می برد.

امام جمعه همدان با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: ملت ایران در این زمینه هیچگاه زیر بار ظلم و ستم نخواهد رفت.

وی در ادامه تفکر بسیجی را نجات بخش همه ملت ها از ظلم و ستم بیان کرد و گفت: همین تفکر بسیجی بود که کشور سوریه و عراق را از مهلکه خطرناک نجات داد.

محمدی سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی در مورد بسیج را یادآور شد و حضور بسیج در همه عرصه ها را باعث پیشرفت و توسعه عنوان کرد و گفت: عرصه های مختلف چون اقتصاد، صنعت، دانشگاه و تربیت همه باید عطر و بوی بسیجی داشته باشد.

وی تعهد در برابر دستورات الهی و بصیرت را از شاخص های اصلی بسیجی بیان کرد و افزود: یک بسیجی هیچگاه نسبت به جریان های مثبت و منفی بی تفاوت نخواهد بود، اگر تفکر بسیجی در همه اقشار جامعه شکل بگیرد، دنیا اصلاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه همدان: دعوای غرب بر سر غنی سازی نیست، بلکه از اقتدار ایران می ترسند

امام جمعه همدان: دعوای غرب بر سر غنی سازی نیست، بلکه از اقتدار ایران می ترسند