مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 13:022014-11-28حوادث

نجات 90 تن در پی آتش سوزی برج مسکونی


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات 90 تن از ساکنان یک برج مسکونی در پی وقوع حریق خبر داد.

- سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: در ساعت 13:17 امروز جمعه یک مورد حادثه آتش سوزی در برج مسکونی واقع در شمال شرق پایتخت به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه های 36، 61 و نجات 4 را به همراه تشک و بالابر به محل حادثه واقع در بلوار ارتش، شهرک کوثر اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در طبقه پنجم یک برج مسکونی 14 طبقه رخ داده است و شعله های آتش در حال سرایت به دیگر واحدها و طبقات بالایی بود.

ملکی با بیان این که در هر طبقه از این برج هفت واحد مسکونی قرار داشت، گفت: آتش از اتاق خواب یکی از واحدهای مسکونی به مساحت 100 متر مربع آغاز شده و تمام این واحد را در بر گرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به محبوس شدن شماری از ساکنان در میان دود و آتش خاطرنشان کرد: تعدادی از ساکنان این ساختمان موفق به نجات خود شده بودند، اما تعدادی دیگر که عمدتاً از ساکنان طبقات بالایی بودند در میان دود گرفتار شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 90 تن در پی آتش سوزی برج مسکونی

نجات 90 تن در پی آتش سوزی برج مسکونی