مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 12:472014-11-28سياسي

موزه بزرگ کرمانشاه چه وضعیتی دارد؟


اعضای شورای فنی موزه های کشور با حضور در کرمانشاه، آخرین وضعیت پروژه موزه بزرگ کرمانشاه را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه ی کرمانشاه، جلسه ی شورای فنی موزه های کشور به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه احداث موزه بزرگ کرمانشاه با حضور مدیرکل امور موزه ها و اعضای شورای فنی موزه های کشور، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه و معاونان این اداره کل برگزار شد.

محمدرضا کارگر - مدیرکل امور موزه های کشور - با بیان این که ما پروژه نیمه کاره در کشور کم نداریم، گفت: ما وارث یک مجموعه هستیم که جزو طرح های مصوب سازمان است که برای آن هزینه شده و باید به سرانجام برسد.

وی با بیان این که موزه بزرگ کرمانشاه یک موزه ی استانی است، اظهار کرد: وظیفه ی این موزه، پوشش و به نمایش گذاشتن فرهنگ و تمدن این سرزمین از دوره های اولیه تاریخی تا زمان قاجار است.

کارگر با اشاره به این که موزه ی بزرگ کرمانشاه بعد از موزه ی مشهد از بیشترین پیشرفت فیزیکی در میان موزه های کشور برخوردار است، تصریح کرد: هیئت دولت بر این عقیده است، پروژه هایی که بیشترین پیشرفت فیزیکی را دارند، در اولویت تخصیص اعتبار قرار بگیرند، بنابراین به خاطر پیشرفت پروژه موزه کرمانشاه آمادگی سرریز اعتبارات به این سمت را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه بزرگ کرمانشاه چه وضعیتی دارد؟

موزه بزرگ کرمانشاه چه وضعیتی دارد؟