مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 12:372014-11-28سياسي

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان: خیران برای بازسازی سیستم درمانی رفسنجان کمک کنند


رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: خیران برای بهسازی و بازسازی سیستم بهداشتی درمانی رفسنجان کمک کنند.

- " از رفسنجان، علی اسماعیلی ندیمی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه رفسنجان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: همت و تلاش بسیجیان و سپاهیان سبب پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی با اشاره به طرح تحول نظام سلامت در کشور افزود: این طرح در کاهش تعرفه ها و پرداخت هزینه ها از جیب مردم خیلی موثر بوده و از بزرگترین طرح های دولت به شمار می رود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تصریح کرد: یکی از گام های بزرگی که در این طرح در حال انجام است، ترویج زایمان طبیعی است که در این زمینه فرانشیز صفر است و هیچ پرداختی از سوی بیمار در بیمارستان دولتی صورت نمی گیرد.

اسماعیلی ندیمی ادامه داد: هدف از ترویج زایمان طبیعی کاهش آمار سزارین در بیمارستان هاست و تا پایان سال جاری 10 درصد سزارین ها کاهش می یابد.

وی گفت: کلینیک درمانی از ابتدای دی ماه سالجاری در فضایی مطلوب و در شان مردم رفسنجان افتتاح می شود و پزشکان کلینیک مدرس کم می شوند تا از ازدحام جمعیت جلوگیری شود و در کلینیک تازه تاسیس با تعرفه دولتی ویزیت می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تصریح کرد: در حال حاضر پزشکان متخصص در بیمارستان رفسنجان مستقر هستند و در آینده نزدیک خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان: خیران برای بازسازی سیستم درمانی رفسنجان کمک کنند

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان: خیران برای بازسازی سیستم درمانی رفسنجان کمک کنند