مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 09:222014-11-28دانش

مدرس دانشگاه های فردوس: ماهواره ابزاری برای پیشبرد اهداف دشمن است


ماهواره ابزاری غیرنظامی برای پیشبرد اهداف دشمن است.

- " از فردوس، محمدعلی جوان صبح امروز در کرسی آزاداندیشی که با موضوع ماهواره و تاثیر آن بر دانشجویان در محل دانشگاه آزاد اسلامی فردوس برگزار شد، اظهار کرد: با گذشت زمان جنگ نرم که جای جنگ سخت را گرفته، توانسته با ابزار غیرنظامی از جمله رسانه و هزینه بسیار کمتر نسبت به قبل در پیشبرد اهداف ملل قرار گیرد.

وی افزود: ماهواره یکی از ابزار دشمنان در جنگ نرم است به گونه ای که تعداد شبکه های فارسی زبان که در سال 1373 تنها سه شبکه بوده است در سال های اخیر به 164 شبکه فارسی زبان گسترش یافته و این شبکه ها با هدف گیری خانواده های ایرانی و اسلامی به کار خود ادامه می دهد.

این مدرس دانشگاه های فردوس تصریح کرد: برخی از این شبکه های ماهواره ای از طرف کشورهای دشمن با ایران از جمله انگلستان، آمریکا و اسراییل و برخی نیز از طرف منافقان و سلطنت طلبان حمایت مالی می شوند تا اهداف خود را از این طریق علیه ایران عملی کنند.

جوان با اشاره به آیه ای از قرآن کریم خوب است هنگامی که غذا می خورید به غذای خود نگاه کنید یادآور شد: امام محمد باقر(ع) در تفسیر این آیه قرآن فرموده اند، آنچه در غذای انسان به ویژه غذای روح مهم اهمیت دارد این است که بدانیم دانش و علم خود را از چه کسی می گیریم، بنابراین با توجه به این آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرس دانشگاه های فردوس: ماهواره ابزاری برای پیشبرد اهداف دشمن است

مدرس دانشگاه های فردوس: ماهواره ابزاری برای پیشبرد اهداف دشمن است