مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 08:022014-11-28سياسي

با حضور بسیجیان گلزار شهدای دماوند گل باران و عطرافشانی شد


گلزار شهدای شهرستان دماوند با حضور بسیجیان و مسئولان این شهرستان، گل باران و عطرافشانی شد.

- " از دماوند، صبح امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، گلزار مطهر شهدای شهرستان دماوند با حضور خانواده های معظم شهدا، بسیجیان و مسئولان شهرستان دماوند عطرافشانی شد.

گلزار شهدای شهرهای دماوند، کیلان، آبعلی، رودهن، آبسرد و روستاهای تابعه شهرستان دماوند گل باران و با گلاب شست وشو شدند و بسیجیان این شهرستان بار دیگر با آرمان های امام راحل، انقلاب اسلامی و شهیدان تجدید میثاق کردند.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند در حاشیه عطرافشانی و گل باران شهدای گمنام شهر دماوند در جمع بسیجیان این شهر با بیان اینکه بسیجی بودن و حضور یافتن ما در کنار قبور مطهر این شهدا حاوی پیام مهمی است، اظهار کرد: تنها پیام آن این است که شهدای گمنام برای خود هیج شأن و منزلتی قایل نبودند.

مهدی شیرازی با بیان اینکه شهدا در هر جا که لازم بوده، حضور پیدا و دفاع کردند، افزود: آنها در راه دفاع از اسلام و کشور منتظر دعوت نامه نشدند و در کنار داشتن بصیرت احساس تکلیف کردند و به جبهه های جنگ عازم شدند.

وی تصریح کرد: شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس عزیزترین نعمت خداوند متعال که جانشان بوده است را با اخلاص کامل و در گمنامی تقدیم اسلام و دفاع از کشور کردند؛ آنها بعد از شهادت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور بسیجیان گلزار شهدای دماوند گل باران و عطرافشانی شد

با حضور بسیجیان گلزار شهدای دماوند گل باران و عطرافشانی شد