مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 07:472014-11-28فرهنگي

خرس طلای افتخاری برلین برای «ویم وندرس»


شصت و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «برلین» در برنامه ای ویژه با اعطای جایزه خرس طلای افتخاری از «ویم وندرس» کارگردان صاحب نام سینمای آلمان تقدیر می کند.

- شصت و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم برلین در برنامه ای ویژه با اعطای جایزه خرس طلای افتخاری از ویم وندرس کارگردان صاحب نام سینمای آلمان تقدیر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،بنابر اعلام مسئولان برگزاری شصت و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم برلین، جایزه خرس طلای افتخاری این رویداد معتبر سینمایی روز 12 فوریه به ویم وندرس کارگردان سرشناس سینمای جهان اعطاء می شود که با نمایش 10 فیلم برتر این کارگردان آلمانی همراه خواهد بود.

جشنواره برلین فهرست فیلم های ساخته ویم وندرس را که امسال در این رویداد سینمایی در برنامه ای ویژه به روی پرده می روند را نیز اعلام کرد که شامل فیلم های دروازه بان از ضربه پنالتی می ترسد ، آلیس در شهر ، پادشاهان جاده ، دوست آمریکایی ، پاریس تگزاس ، توکیو گا ، زیر آسمان برلین ، تا انتهای جهان ، هتل میلیون دلاری و پینا خواهد بود.

وی به عنوان یکی از چهره های سرشناس سینمای معاصر آلمان، اولین فیلم بلندش را در سال 1970 با نام تابستان در شهر ساخت و پس از آن، فیلم های ترس دروازه بان از ضربه پنالتی (1972)، داغ ننگ (1973)، آلیس در شهر (1974&


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرس طلای افتخاری برلین برای «ویم وندرس»

خرس طلای افتخاری برلین برای «ویم وندرس»