مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 06:522014-11-28پزشكي

"خمیر مرغ " همچنان غیرمجاز است


مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو اخبار منتشر شده درباره استفاده از خمیر مرغ را تکذیب و توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: «خمیر مرغ » همچنان غیرمجاز است.

- مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو اخبار منتشر شده درباره استفاده از خمیر مرغ را تکذیب و توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: خمیر مرغ همچنان غیرمجاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی "خبرگزاری دانشجو" محمد هاشمی با بیان اینکه در خصوص مکاتبات اداره کل فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو سوء تفسیرهایی از سوی برخی سازمان ها و رسانه ها صورت پذیرفته است، اظهار داشت: خبرهای منتشر شده در خصوص "مجاز بودن خمیر مرغ " تکذیب می شود.

مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو در رابطه با این موضوع اظهار داشت: دکتر حسینی مدیر کل اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی طی نامه ای به صورت شفاف سیاست های سازمان غذا و دارو در خصوص ممنوعیت استفاده از خمیر مرغ را اعلام کردند و در حال حاضر هیچ گونه تغییر سیاستی در ارتباط با استفاده از خمیر مرغ در فرآورده های گوشتی صورت نگرفته است.

هاشمی در پایان خاطر نشان کرد: تغییر سیاست های سازمان غذا و دارو در این خصوص منوط به تغییر سیاست سایر ارگان های ناظر قابل بررسی است و تا این لحظه در سیاست های سازمان غذا و دارو در برخورد با خمیر مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"خمیر مرغ " همچنان غیرمجاز است

"خمیر مرغ " همچنان غیرمجاز است