مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 06:272014-11-28سياسي

ایجاد اشتغال در روستاها اولویت مسئولان باشد


نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد اشتغال و درآمد پایدار در روستاها اولویت مسئولان برای تثبیت جمعیت روستایی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، احمد علی مقیمی شامگاه پنج شنبه در جمع مدیران اداری بهشهر در مسجد گلدسته رستمکلا افزود: باید با تمام توان در جهت رفع مشکلات روستاییان که عمده مشکلات آنان در حوزه طرح هادی، آب و راه دسترسی است اقدام شود تا مهاجرت معکوس به روستاها اتفاق افتد.

وی بیان داشت: خدمات رسانی به روستاها باید همچون سایر نقاط شهرستان مورد توجه قرار گرفته و عمران و آبادانی و اشتغال زایی در مناطق روستایی نیز همچون شهر مورد توجه باشد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بودجه تملک دارایی استان مازندران در سال گذشته یادآور شد: در سال گذشته 313 میلیارد تومان بودجه تملک دارایی مازندران بود که 70 میلیارد تومان آن یعنی 22 درصد محقق شد.

مقیمی اضافه کرد: در سال جاری شاهد کاهش بودجه در اعتبارات استان بوده ایم اما علی رغم کاهش بودجه تملک دارایی مازندران که از 313 میلیارد تومان سال گذشته به 231 میلیارد تومان رسیده است تاکنون 47درصد اعتبارات تملک دارایی مازندران یعنی 118 میلیارد تومان تحقق یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال در روستاها اولویت مسئولان باشد

ایجاد اشتغال در روستاها اولویت مسئولان باشد