مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 06:172014-11-28سياسي

ارائه 9000 درخواست از 98 کشور برای تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی تهران در دولت یازدهم


مدیر توسعه امور بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران از معرفی دوره های آموزشی دانشگاه در بیش از 15 وب سایت معتبر جهانی به منظور جذب دانشجویان خارجی خبر داد و گفت: - دوره های MD، MSD و PHD به صورت خاص در این وب سایتها معرفی شده اند و تبلیغ مابقی دوره ها نیز در قالب دانشکده های زیرمجموعه دانشگاه صورت گرفته است.

دکتر عنایت الله شعبانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه علوم پزشکی تهران، با اشاره به اینکه در طول سه سال و نیم گذشته نزدیک به 9000 متقاضی خارجی از 98 کشور برای تحصیل در دانشگاه اعلام آمادگی کرده اند افزود: کمیته جذب دانشجویان خارجی تاکنون درخواست بیش از 800 متقاضی را مورد بررسی قرار داده است اما از این تعداد تنها بخشی از این افراد جذب دانشگاه می شوند به طوریکه در مجموع 140 دانشجوی خارجی از 22 کشور دنیا در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

شعبانی با بیان این مطلب که تبلیغ مناسب دوره های تحصیلی زمینه ساز افزایش متقاضیان خارجی تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی تهران شده است اظهار کرد: در حال حاضر در دورهای پزشکی عمومی 24 دانشجو و در مقطع دکترا 40 دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

مدیر توسعه امور بین المللی معاونت بین الملل تصریح کرد: در قالب این وب سایت ها از دوره های آموزشی کوتاه مدت کمتر از یک سال تا دوره های بلندمدت یک تا هفت سال معرفی شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 9000 درخواست از 98 کشور برای تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی تهران در دولت یازدهم

ارائه 9000 درخواست از 98 کشور برای تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی تهران در دولت یازدهم