مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 05:522014-11-28پزشكي

موضوع آلودگی هوای استان مرکزی نیازمند تحقیقات پایه ای است


معاون فن آوری و تحقیقات وزارت بهداشت با بیان اینکه تحقیقات پایه ای نیاز ضروری استان به ویژه در بخش آلودگی هوا است، گفت: در استان مرکزی مهمترین موضوع آلودگی هوا بوده که نیازمند پژوهش پایه ای توسط محققان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، رضا ملک زاده، عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از مرکزفوق تخصصی درمانی و تحقیقاتی ناباوری استان مرکزی، با اشاره به اینکه ناباروری دارای ابعاد گوناگون است، افزود: استان مرکزی با تمرکز بر بخش های خاصی می تواند موفقیت های چشمگیری کسب کند.

وی با بیان اینکه تحقیقات پایه ای نیاز ضروری استان به ویژه در بخش آلودگی هوا است، گفت: در استان مرکزی مهمترین موضوع آلودگی هوا بوده که نیازمند پژوهش پایه ای توسط محققان است.

معاون فن آوری و تحقیقات وزارت بهداشت با بیان اینکه هدف از سفر به استان مرکزی بازدید از دانشگاه علوم پزشکی اراک برای بررسی وضعیت پژوهشی دانشگاه با حضور اعضای هیات علمی است، اضافه کرد: شناسایی اولویت های تحقیقاتی و پیگیری آن در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

ملک زاده ادامه داد: برنامه ریزی برای انجام کار تحقیقاتی و تیمی عمیق و طراحی آن برای هدایت به سمت اولویت ها و نیازهای استان و در نهایت نتیجه بخش بودن آن هدف سفر به استان مرکزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع آلودگی هوای استان مرکزی نیازمند تحقیقات پایه ای است

موضوع آلودگی هوای استان مرکزی نیازمند تحقیقات پایه ای است