مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1393 ساعت 05:122014-11-28سياسي

رفتار ایران با پناهندگان باید الگوی دیگر کشورها باشد


نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در ایران، گفت: رفتار و کمک های ایران نسبت به پناهندگان باید الگوی کشورهای دیگر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، سیوانکا دانا پالا روز پنجشنبه در دومین همایش بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی پناهندگان کشور افغانستان در مجتمع یاوران مهدی(عج)، گفت: کمک هایی که در کشور ایران نسبت به پناهندگان صورت گرفته می تواند به عنوان مدل در مناطق دیگر جهان قرار گیرد.

وی افزود: اکنون نیز می خواهند در کشور مالزی این مدل را پیاده کنند؛ این نمونه مثال زدنی به سبب ابتکاراتی است که از سوی ایران درباره پناهندگان صورت گرفته است.

نماینده کمیساریاری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در ایران با تأکید بر رعایت قوانین کشورها از سوی پناهندگان خاطرنشان کرد: هیچ پناهنده ای فراتر از قانون در هیچ جایی نیست.

وی ادامه داد: نباید رفتار تعداد محدودی که قانون را زیر پا می گذارند به تمام افراد منطبق شود؛ هیچ فردی حق ندارد به قانون شکنی بپردازد؛ در ایران وقتی دیدم چگونه افراد دارای همزیستی مسالمت آمیز هستند تحت تأثیر قرار گرفتم و این مهمان نوازی در فرهنگ ایرانی ها ذاتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار ایران با پناهندگان باید الگوی دیگر کشورها باشد

رفتار ایران با پناهندگان باید الگوی دیگر کشورها باشد