مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 23:522014-11-27ورزشي

هفته ششم لیگ برتر بسکتبال غلبه پمینا بر ثامن مشهد


تیم بسکتبال پمینا با غلبه بر تیم ثامن مشهد، سرانجام نخستین بردش در لیگ برتر بسکتبال را دشت کرد.

- " از اصفهان، هفته ششم لیگ برتر بسکتبال شامگاه پنجشنبه با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در یکی از دیدارهای این هفته تیم پمینا میزبان تیم ثامن مشهد بود.

تیم اصفهانی در این دیدار موفق شد با نتیجه 81 بر 77 بر نماینده مشهد غلبه کند تا نخستین برد این تیم در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال به دست بیاید.

شاگردان محسن صادق زاده در چهار دیدار قبلی خود در لیگ برتر نتیجه را به حریفانشان واگذار کرده بودند و انتظار زیادی برای کسب نخستین پیروزی این تیم وجود داشت.

پمینا در دقیقه 90 مهیای حضور در لیگ برتر بسکتبال شد و به نظر می رسد به مرور هماهنگی لازم بین بازیکنان این تیم ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، نتایج کامل مسابقات این هفته به شرح زیر است: پمینای اصفهان 81 - ثامن مشهد 77 نفت آبادان 65 - مهرام تهران 86 هفت الماس قزوین 73 - پتروشیمی بندرامام 75 شهرداری گرگان 73 - صنایع پتروشیمی 33 انتهای پیام/63006/گ " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته ششم لیگ برتر بسکتبال غلبه پمینا بر ثامن مشهد

هفته ششم لیگ برتر بسکتبال غلبه پمینا بر ثامن مشهد