مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 21:272014-11-27سياسي

به مناسبت هفته کتاب انجام شد اجرای 40 برنامه شاخص فرهنگی در کتابخانه های نهبندان


رییس اداره کتابخانه های عمومی نهبندان از اجرای 40 برنامه شاخص فرهنگی به مناسبت هفته کتاب در کتابخانه های شهرستان خبر داد.

- " از نهبندان، مهدی راستگو پنجشنبه شب در جمع مردم و مدیران اجرایی شهرستان نهبندان اظهار داشت: به منظور گرامیداشت بیست و دومین هفته کتاب جمهوری اسلامی و در راستای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ کتاب و کتاب خوانی بیش از 40 برنامه شاخص فرهنگی در سه کتابخانه عمومی شهرستان نهبندان تدوین و اجرایی شد.

وی با بیان اینکه تمامی برنامه های هفته کتاب در نهبندان با محوریت کتاب اجرا شده است، ادامه داد: امید است برگزاری و اجرای این برنامه ها منتج به اشاعه و نهادینه شدن فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در جامعه شود.

رییس اداره کتابخانه های عمومی نهبندان با اشاره به وجود سه کتابخانه عمومی در شهر نهبندان شهر شوسف و روستای خوانشرف این شهرستان افزود: برنامه های فرهنگی فرهنگی متعدد و متنوعی در این سه کتابخانه عمومی طی هفته کتاب برنامه ریزی و اجرایی شده است.

راستگو گفت: بیشتر برنامه های فرهنگی هفته کتاب شهرستان نهبندان مورد انعکاس، اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی در رسانه های مختلف شهرستان و خراسان جنوبی قرار گرفته است.

وی یادآور شد: نهبندان با پوشش، ارسال و انعکاس 35 خبر به عنوان شهرستان برتر خراسان جنوبی در ستاد خبری هفته کتاب این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت هفته کتاب انجام شد اجرای 40 برنامه شاخص فرهنگی در کتابخانه های نهبندان

به مناسبت هفته کتاب انجام شد اجرای 40 برنامه شاخص فرهنگی در کتابخانه های نهبندان