مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 21:222014-11-27اقتصادي

یاداشت/ صنعت سبز اقتصاد اصفهان را نجات می دهد


با توجه به شرایط زیست محیطی و مشکلات اقتصادی که در سطح استان وجود دارد تنها صنعتی است که می تواند در این شرایط به داد استان برسد صنعت سبز یا همان صنعت گردشگری است.

- " از اصفهان، وضعیت اقتصادی استان اصفهان این روزها با شرایط اوج خود فاصله زیادی دارد.

این اتفاق دلایل زیادی دارد، از آن جمله می توان به عدم مدیریت مناسب، عدم جذب سرمایه گذاران به استان، بروکراسی های دست و پاگیر اداری، سخت گیری های بی مورد، تورم و عدم تامین نقدینگی اشاره کرد.

اما در این شرایط اقتصادی استان چگونه می توان از شرایط نامطلوب اقتصادی فعلی خارج شد و چرخ اقتصاد را با سرعت به چرخش درآورد.

به نظر می رسد با توجه به مشکلات زیست محیطی و آلودگی هوا که این روزها بسیار به چشم اصفهانی ها می آید نباید راه حل خروج از مشکلات اقتصادی استان را در ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی به خصوص در ارتباط با صنایع آلاینده دانست چون استان علاوه بر مشکل آلودگی هوا با مشکل جدی کم آبی نیز دست و پنجه نرم می کند.

* اصفهان ظرفیت های اقتصادی فراوانی دارد موضوعی که تمامی کارشناسان اقتصادی استان از آن صحبت می کنند ظرفیت های اقتصادی فراوانی است که در سطح استان اصفهان وجود دارد، ظرفیت هایی که متاسفانه مورد غفلت قرار گرفته اند و در صورت توجه و رسیدگی می توانند علاوه بر ایجاد اشتغال برای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاداشت/ صنعت سبز اقتصاد اصفهان را نجات می دهد

یاداشت/ صنعت سبز اقتصاد اصفهان را نجات می دهد