مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 21:122014-11-27سياسي

طی چهار مرحله 40 هزار دانش آموز مازندرانی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند


مسئول سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران گفت: 40 هزار دانش آموز مازندرانی در سال جاری و طی چهار مرحله به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

- " در آمل با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی و تاثیرگذاری آن در بین دانش آموزان، بیان داشت: با توجه به هجمه های دشمن در بخش های مختلف فرهنگی، نظامی، اعتقادی و دینی علیه انقلاب اسلامی ایران و همچنین تهاجم فرهنگی و جنگ نرم اجانب، برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی تاثیر بسیار زیادی در بین این قشر از جامعه دارد.

وی تصریح کرد: در عصری که استکبارگران با شبیخون و قتل عام فرهنگی در فضای مختلف مجازی، ماهواره، اینترنت و شبکه های تلویزیونی قصد به دام انداختن نسل جوان مان را دارند، اردوهای راهیان نور اثرگذاری فوق العاده ای در روح، جان و اندیشه جوانان و نوجوانان دارد.

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران گفت: حضور نوجوانان و جوانان در مناطق عملیاتی کشور سبب آشناشدن آنها با فرهنگ ایثار و شهادت شده و در راه خنثی سازی تهاجمات دشمن گامی بسیار موثر و مفید تلقی می شود.

وی با تاکید اینکه در مجموع چهار مرحله اردوی راهیان نور دانش آموزی برای دانش آموزان تدارک دیده شد، عنوان کرد: در این بین دو مرحله ابتدایی از اعزام ها به استان کردستان و مناطقی همانند سنندج و مریوان بوده و دو مرحله د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی چهار مرحله 40 هزار دانش آموز مازندرانی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

طی چهار مرحله 40 هزار دانش آموز مازندرانی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند