مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 21:072014-11-27ورزشي

فتحی به فارس خبر داد برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان جام بسیج در قم


دبیر هیئت تیراندازی با کمان استان قم از برنامه ریزی این هیئت برای برگزاری نخستین دوره مسابقات تیراندازی با کمان جام بسیج در قم خبر داد.

- احمد فتحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: هیئت تیراندازی با کمان استان قم در طول سال برنامه های متنوعی را در زمینه رشد و ارتقاء این رشته ورزشی که آموزش و پرداختن به آن مورد تاکید دین مبین اسلام است، برگزار می کند.

وی ادامه داد: تیراندازی با کمان در قم علاقمندان زیادی دارد و ورزشکاران مستعد و توانمندی در این رشته فعالیت می کنند بنابراین یکی از مهمترین برنامه های ما ساماندهی و سازماندهی تمام این عزیزان برای رشد و ارتقاء جایگاه تیراندازی با کمان در قم و در نهایت تشکیل تیم هایی قوی به منظور حضور در لیگ و پیکارهای تیراندازی با کمان قهرمانی کشور است.

دبیر هیئت تیراندازی با کمان استان قم اضافه کرد: ما علاوه بر اعزام هایی که طبق تقویم فدراسیون تیراندازی با کمان به مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور هر دو بخش مردان و بانوان انجام می دهیم در سطح استان نیز مسابقات منظمی برگزار می کنیم.

وی یادآور شد: تقریباً در اکثر مناسبت های مهم ملی و مذهبی سال اقدام به برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی استان قم در هیئت کرده و رقابت ها را در هر دو بخش مردان و بانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتحی به فارس خبر داد برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان جام بسیج در قم

فتحی به فارس خبر داد برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان جام بسیج در قم