مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 21:072014-11-27اقتصادي

سیاست یک بام و دو هوا در ورزش


دولتی بودن ورزش از بزرگترین مشکلات موجود در این حوزه است، اما در حال حاضر سیاست هایی اجرا می شود که ورزش را به سمت و سوی خصوصی شدن پیش ببرد، اما این سیاست ها با مفهوم خصوصی سازی یکسان نیست و در واقع نوع نگاه به این مقوله دچار ضعف هایی است که مانع از پیاده .

- دولتی بودن ورزش از بزرگترین مشکلات موجود در این حوزه است، اما در حال حاضر سیاست هایی اجرا می شود که ورزش را به سمت و سوی خصوصی شدن پیش ببرد، اما این سیاست ها با مفهوم خصوصی سازی یکسان نیست و در واقع نوع نگاه به این مقوله دچار ضعف هایی است که مانع از پیاده شدن مفهوم واقعی این امر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- منطقه اصفهان، مسئله واگذاری اماکن ورزشی که در راستای رسیدن هر چند ناچیز به خصوصی سازی در ورزش است دارای ابهامات زیادی است.

خصوصی شدن ورزش چند سال است که در دستور کار سازمان های کشور قرار دارد، اما هنوز اثری از خصوصی شدن ورزش به معنای حرفه ای آن وجود ندارد.

برای مثال چند سال است که مطرح می شود دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی واگذار شوند، اما هنوز این امر محقق نشده است.

برای بررسی بیشتر خصوصی سازی ورزش و موانع پیش روی ورزش برای خصوصی شدن، خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان با علیرضا امینازاده معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست یک بام و دو هوا در ورزش

سیاست یک بام و دو هوا در ورزش