مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 20:372014-11-27اقتصادي

فرماندار رامهرمز خبر داد افتتاح سالن ورزشی صالحین در سلطان آباد رامهرمز


فرماندار رامهرمز از افتتاح سالن ورزشی صالحین در بخش سلطان آباد رامهرمز خبر داد.

- مصطفی سمالی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: در راستای احداث سالن های ورزشی سوله ای و توسعه مکان های ورزشی در شهر و روستاها نخستین سالن ورزشی به نام صالحین در حومه رامهرمز مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: این سالن که در بخش سلطان آباد رامهرمز مورد بهره برداری قرار گرفت، از سوی سپاه پاسداران رامهرمز با اعتباری بالغ بر 140 میلیون تومان و زیر بنای 340 متر مربع احداث شده است.

فرماندار رامهرمز در راستای تحکیم و تنظیم معاملات و رونق اقتصادی در شهرستان نیز تصریح کرد: بنگاه های اقتصادی شهرستان و همه مسئولان باید دست به دست هم داده و ضمن رفع مشکلات و موانع توسعه،  سدهای احتمالی را برداشته و در رونق اقتصادی منطقه تلاش کنند.

سمالی، از بنگاه های اقتصادی شهرستان خواست تا گردش مالی و خریدهای خود را درون استانی کرده و سعی کنند از خریدهای بیرون از استان پرهیز کنند.

وی گفت: شهرستان رامهرمز دارای قابلیت های متعددی است که نیاز به سعی و تلاش دولتمردان و همکاری همه مردم این شهرستان  دارد تا بتوان این منطقه را به جایگاه واقعی خود به ویژه در عرصه کشاورزی که زمین های بسیار مستعدی دارد برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار رامهرمز خبر داد افتتاح سالن ورزشی صالحین در سلطان آباد رامهرمز

فرماندار رامهرمز خبر داد افتتاح سالن ورزشی صالحین در سلطان آباد رامهرمز