مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 20:322014-11-27سياسي

پنجمین وزیر پیشنهادی علوم از سد مجلس گذشت


حمید رسایی در نطق میان دستور خود گفت: چهارم آذر سالگرد توافق نامه ژنو است، سال گذشته وقتی که خبر توافق نامه ژنو اعلام شد، عده ای به دلیل خوش بینی به آمریکا و ایادی اش آن را پیروزی دانستند و جشن گرفتند.

- کد خبر: 453172 تاریخ انتشار: 07 آذر 1393 - 00:05 - 28 November 2014 مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته، روزهای حساسی را پشت سر گذاشت.

نمایندگان در هفته ای که گذشت، شاهد رأی اعتماد به پنجمین گزینه دولت و وزیر پیشنهادی علوم برای تصدی این پست بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، همچنین چند مصوبه مهم از جمله تصویب برخی اختیارات وزیر دادگستری و طرح جامع اصلاح قوانین بودجه ای را نیز در کارنامه خود داشتند.

قرائت گزارش تفحص از دانشگاه آزاد اولین جلسه علنی هفته گذشته در روز یکشنبه 2 آذر با حضور 197نفر از نمایندگان به ریاست دکتر علی لاریجانی راس 8:13ساعت دقیقه آغاز به کار کرد.

در این جلسه کمیسیون آموزش، تحقیقات وفناوری در مورد تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی (در اجرای ماده 214 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی) گزارش خود را به نمایندگان ارائه داد.

وزیر دادگستری از بین حقوقدانان با پیشنهاد رییس قوه قضاییه از سوی رییس جمهور انتخاب می شود نمایندگان در نشست علنی یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون قضایی وحقوقی در مورد طرح نحوه اجرای قسمتی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین وزیر پیشنهادی علوم از سد مجلس گذشت

پنجمین وزیر پیشنهادی علوم از سد مجلس گذشت