مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 20:122014-11-27سياسي

نماینده مردم اراک در مجلس خواستار شد لزوم توقف توسعه نیروگاه حراراتی شازند


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، توقف توسعه نیروگاه حراراتی شازند را خواستار شد.

- " از اراک، محمدحسین آصفری شامگاه پنج شنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی اظهار داشت: وزیر نیرو متعهد شده بود فعالیت نیروگاه تا زمانی که از سوخت گاز استفاده نکند متوقف خواهد شد اما این نیروگاه در زمستان گذشته از مازوت استفاده کرده است.

وی بیان کرد: استفاده از سوخت مازوت بازی کردن با جان مردم است که در این راستا باید از مصرف مازوت خودداری و از میزان آلایندگی نیروگاه کاسته شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمار بیماری های ناشی از آلودگی هوا در میان مردم اراک دلخراش است که باید با اتخاذ تدابیر ویژه و کنترل آلودگی از گسترش آن جلوگیری شود.

آصفری گفت: انتقال آب از سد کمال صالح پاسخگوی نیاز مردم شهر اراک نیست همچنین تداخل خروجی آب سد با آب های آلوده بر میزان آلودگی آب اراک افزوده است.

نماینده مردم تفرش ، آشتیان و فراهان نیز در این جلسه گفت: به دلیل حفاری های غیر مجاز سطح آب های زیرزمینی در استان کاهش پیدا کرده است که باید با متخلفین در این حوزه برخورد شود.

عباس صلاحی بابیان اینکه باید حریم رودخانه ها به ویژه در حوزه کشاورزی مشخص شود، اظهار داشت: لزوم برق دار کردن چاه های کشاورزی، احداث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم اراک در مجلس خواستار شد لزوم توقف توسعه نیروگاه حراراتی شازند

نماینده مردم اراک در مجلس خواستار شد لزوم توقف توسعه نیروگاه حراراتی شازند