مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 20:122014-11-27ورزشي

فوتبال برتر؛ نشست خبری مربیان ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران


مربی تیم فوتبال استقلال با تقدیر از میزبانی ذوب آهن گفت: مشکل بزرگ تیم ما بازیکنانی هستند که شرایط خوبی ندارند ولی تحت هر شرایطی به تیم ملی دعوت می شوند و این باعث می شود که انگیزه آنها کاهش پیدا کند و برای تیم ما دیگر بازی نکنند.

جواد زرینچه در نشست خبری پس از دیدار برابر ذوب آهن افزود: از نظر فنی بازی خوبی بود اما بازی های جام حذفی حساب جداگانه ای دارد.

ما شرایط ویژه ای داشتیم و دربی را از دست داده بودیم و بنابراین شرایط روحی بازیکنان خوب نبود.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم تا خود را به وضعیت خوبی برسانیم، دو گل زدیم اما مثل بازی های قبلی اشتباهات خط دفاعی باعث شد نتوانیم برتری را حفظ کنیم گفت: گل ذوب آهن یک دفع توپ بود که در موقعیت سه به یک مهاجم ذوب آهن موفق شد گل بزند این مشکل را در چند بازی گذشته هم داشتیم وبایدتلاش خود را زیادکنیم تا حل شود .

وی در مورد ضربات پنالتی و اینکه چرا ضربه اول را به بیک زاده دادند که به خاطر داربی شرایط روحی خوبی نداشت افزود: در پنالتی ،مربی از بازیکنان می پرسد که پنالتی چندم را می خواهند بزنند و این ترتیب پنالتی ها خواسته خودشان بود، ما از قبل هم می دانستیم که در پنالتی ها شرایط خوبی نداریم و پنالتی زن های با کیفیتی را در اختیار نداشتیم و فرقی نمی کرد که پنالتی اول و دوم را چه کسی بزند ما باید در 90 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال برتر؛ نشست خبری مربیان ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران

فوتبال برتر؛ نشست خبری مربیان ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران