مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 16:472014-11-27دانش

استاندار آذربایجان شرقی: تولی گری مجموعه ربع رشیدی به شهرداری تبریز واگذار شد


استاندار آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر لزوم تشکیل مجدد هیئت امنا و ستاد پیگیری احیای مجموعه ربع رشیدی، تولی گری این مجموعه ارزشمند تاریخی را به شهرداری تبریز واگذار کرد.

- " از تبریز، اسماعیل جبارزاده امشب در جلسه بررسی مشکلات احیای مجتمع علمی و فرهنگی ربع رشیدی اظهار کرد: حفظ و نگهداری اراضی مربوط به ربع رشیدی، تملک دیگر اراضی و مراقبت از وضعیت موجود را به شهرداری تبریز واگذار می کنیم تا به نمایندگی از استانداری و از محل امکانات ایجاد شده در استان مجموعه را حفظ کند.

وی ارائه طرح احیای مجموعه ربع رشیدی از سوی هیئت امنای مجموعه را ضروری دانست و یادآور شد: دستگاه های اجرایی استان مجری تمام برنامه های مصوب هیئت امنای ربع رشیدی خواهند بود.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: به هیئت امنای مجموعه ربع رشیدی پیشنهاد کتبی خود را مبنی بر اضافه شدن شهردار تبریز به اعضای هیئت امنا ارائه خواهیم کرد تا این مقام در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های احیای این مجموعه دخیل باشد.

وی با بیان اینکه تا طی مراحل لازم از طرف دولت تولی گری فعلی مجموعه را به عهده شهرداری می گذاریم تا محدوده ربع رشیدی حفظ شود و مورد تعرض قرار نگیرد؛ افزود: شهرداری موظف است در بودجه 94 اعتبار این تولی گری را لحاظ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان شرقی: تولی گری مجموعه ربع رشیدی به شهرداری تبریز واگذار شد

استاندار آذربایجان شرقی: تولی گری مجموعه ربع رشیدی به شهرداری تبریز واگذار شد