مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 16:322014-11-27ورزشي

استقلال از گردونه جام حذفی کنار رفت


دیدار ذوب آهن و استقلال با برتری تیم اصفهانی به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال پس از تساوی دو تیم با نتیجه دو بر دو در وقت های قانونی و اضافه، در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 2 به سود ذوب آهن به پایان رسید.

گزارش نیمه نخست: در این نیمه بازی بسیار خوب و تهاجمی ای از سوی دو تیم ارائه شد اما استقلال با درخشش جاسم کرار این نیمه را با پیروزی به پایان رساند.

در ابتدای این دیدار کرار با جا گذاشتن چند مدافع ذوب آهن با پاسی زیبا برهانی را صاحب توپ کرد و این مهاجم استقلال با یک ضربه خوب گل نخست بازی را در دقیقه هفتم به ثمر رساند.

در ادامه این دیدار بازهم استقلالی ها بودند که فشار خوبی روی دروازه حریف آوردند و در دقیقه 21 با شوت دیدنی جاسم کرار از پشت محوطه جریمه، استقلالی ها دو بر صفر از حریفش پیش افتاد.

تنها یک دقیقه بعد از گل دوم استقلال بود که قاسم دهنوی با یک شوت دقیق روی یک ضربه ایستگاهی، گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه این دیدار بازی پایاپای دنبال شد و دو تیم چند فرصت خوب گلزنی به دست آوردند اما در دادن پاس نهایی یا شوت چندان دقت لازم را نداشتند تا در نهایت نیمه نخست با برتری دو بر یک استقلال به پایان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال از گردونه جام حذفی کنار رفت

استقلال از گردونه جام حذفی کنار رفت