مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 16:222014-11-27سياسي

لاریجانی قبل از ترک یزد: مذاکرات هسته ای با تدبیر لازم به نقطه مثبتی خواهد رسید


رییس مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که مسیر مذاکرات هسته ای با تدبیر لازم به نقطه مثبتی برسد.

- "، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی امشب (پنجشنبه) پس از پایان سفر دو روزه خود به استان یزد در فروگاه این شهر در جمع خبرنگاران گفت : در مدتی که در استان یزد حضور داشتم از برخی پروژه ها بازدید داشته و جلساتی با روحانیون، طلاب و بسیجیان برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه در استان یزد حرکت خوبی در زمینه تولید وجود دارد، تصریح کرد: علاقمندی برای ادامه یافتن این مسیر موجود است و راه تحقق تولید فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری برای بخش خصوصی است.

رییس مجلس شورای اسلامی به دیدار شب گذشته خود با صنعتگران اشاره کرد و گفت: در جلسه گذشته مباحثی پیرامون خصوصی سازی و حمایت از بخش خصوصی مطرح شد که این مباحث نکات مهمی بود و حتما باید به صورت جزیی بدان پرداخته شود.

لاریجانی اضافه کرد: اگر در مباحث اقتصادی نیاز به قانون گذاری وجود دارد در کمیسیون ویژه اصل 44 موضوع پیگیری شود؛ در کل می توانم بگویم سرمایه خوبی در استان یزد هست که می تواند به جریان قوی در تولید تبدیل شود.

وی مشکل آب را یکی از مشکلات جدی استان یزد برشمرد و اظهار داشت: می توان با سرمایه گذاری بخش خصوصی آب را از خلیج فارس یا عمان شیرین کرده و به شهرها آورد تا حداقل از آن برای صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی قبل از ترک یزد: مذاکرات هسته ای با تدبیر لازم به نقطه مثبتی خواهد رسید

لاریجانی قبل از ترک یزد: مذاکرات هسته ای با تدبیر لازم به نقطه مثبتی خواهد رسید