مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 16:122014-11-27اقتصادي

135 هزار مسکن مهر در کشور آماده افتتاح است/ افزایش تسهیلات واحدهای مسکن مهر


135 هزار مسکن مهر در کشور آماده افتتاح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، احمد اصغری مهرآبادی عصر پنجشنبه در نشست شورای تامین مسکن استان بوشهر اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تلاش های بسیار زیادی به منظور تامین مسکن صورت گرفته و طرح های مختلفی نیز در این زمینه اجرا شده است.

وی مسکن مهر را گام بسیار مهمی برای تامین مسکن مورد نیاز افراد نیازمند دانست و افزود: مسکن مهر با زمین های دولتی و با ارائه تسهیلات مناسب در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح های مسکن مهر افزود: در سطح کشور تا کنون قرارداد ساخت دو میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر منعقد شده که دو میلیون واحد آن تا کنون تا مرحله سفت کاری انجام شده است.

وی تصریح کرد: از این میزان واحد مسکن مهر، تا کنون یک میلیون و 650 هزار واحد مسکن مهر ساخته شده که یک میلیون و 340 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار شده است.

افزایش تسهیلات واحدهای مسکن مهرمهرآبادی افزود: در حال حاضر در شهرهای مختلف کشور 135 هزار واحد مسکن مهر آماده افتتاح است و 300 هزار واحد مسکن مهر دیگر نیز با ارائه خدمات زیربنایی، آماده افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به تصویب یک هزار میلیارد تومان برای خدمات زیربنایی مسکن های مهر در نیمه نخست امسال، اذعان داشت: در صورتی که شرایط مناسبی در زمینه مالی وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

135 هزار مسکن مهر در کشور آماده افتتاح است/ افزایش تسهیلات واحدهای مسکن مهر

135 هزار مسکن مهر در کشور آماده افتتاح است/ افزایش تسهیلات واحدهای مسکن مهر