مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 15:372014-11-27اقتصادي

مشکل مسکن مهر استان بوشهر کمبود منابع مالی است


مشکل مسکن مهر در استان بوشهر کمبود منابع مالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مصطفی سالاری عصر پنجشنبه در نشست شورای تامین مسکن استان بوشهر اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح بخشی از مسکن مهر در استان بوشهر بودیم که توانست تعدادی از هم استانی ها را صاحب خانه کند و باید برای اجرای دیگر واحدها نیز تلاش شود.

وی اضافه کرد: در استان بوشهر شاهد تعامل و همکاری خوبی بین دستگاه ها برای توسعه واحدهای مسکن مهر هستیم و در ادامه ساخت این واحدهای مسکن مهر نیز باید شاهد اجرای هر چه بهتر مسکن مهر باشیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم بستن پرونده مسکن مهر استان بوشهر در سال آینده، خاطرنشان ساخت: استان بوشهر به نسبت سایر استان ها دارای متقاضیان کمتری در مسکن مهر است و می تواند اولین استانی باشد که مسکن مهر در این استان تکمیل می شود.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلات مسکن مهر استان بوشهر کمبود منابع اعتباری است که باعث شده روند مطلوبی در ساخت مسکن مهر استان بوشهر را شاهد نباشیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تزریق مطلوب اعتبارات و اختصاص تسهیلات مناسب باعث می شود شاهد اجرای سریع تر واحدهای مسکن مهر باشیم و باید برای جذب و تخصیص اعتبارات مورد نیاز تلاش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل مسکن مهر استان بوشهر کمبود منابع مالی است

مشکل مسکن مهر استان بوشهر کمبود منابع مالی است