مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 15:222014-11-27اقتصادي

بهمن ماه امسال اقتصاد هنر در شیراز و تهران بررسی می شود


معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: نخستین همایش ملی اقتصاد هنر ایران بهمن ماه سال جاری در شیراز و تهران برگزار می شود.

- " از شیراز، محمدرضا مریدی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از آنجا که هنر ایران در مسیر توسعه و اعتلای خود نیاز به برنامه ریزی اقتصادی و رونق بخشی بازار هنر دارد، این همایش با همکاری نهادها و دانشگاه های کشور ازجمله فرهنگستان جمهوری اسلامی و دانشگاه امام رضا (ع) مشهد ترتیب می یابد.

وی با بیان این که نشستی نیز در مورد این همایش در مشهد برگزار می شود، یادآور شد: محورهای همایش شامل بودجه، حمایت ها و یارانه های هنری، سیاست گذاری های فرهنگی و نظام مدیریتی مطلوب هنر در رونق بخشی به اقتصاد هنر، قوانین تسهیل کننده بازار هنر، تسهیلات نظام بانکی، درآمدزایی بنگاه های کوچک هنری، بازار کار و نظام معیشتی، قیمت گذاری آثار، واسطه های فروش، صنایع خلاق و اقتصادهای هنر بنیان و نیز حراجی بازارهای بین المللی هنر خواهد بود.

مریدی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر این که آیا بیشترین تکیه مباحث همایش بر اقتصاد هنرهای تجسمی است، توضیح داد: اگرچه در این همایش تمام هنرها را در نظر داریم اما به دلیل این که هنرهای تجسمی نسبت به هنرهای دیگر بازار پیچیده تری دارد، تأکید ویژه ای روی هنرهای تجسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهمن ماه امسال اقتصاد هنر در شیراز و تهران بررسی می شود

بهمن ماه امسال اقتصاد هنر در شیراز و تهران بررسی می شود