مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 15:022014-11-27سياسي

مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت آیت الله مهدوی کنی در مشهد برگزار می شود


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت آیت الله مهدوی کنی به همت تشکل های دانشجویی و هیئت های مذهبی دانشگاه های مشهد برگزار می شود.

- شرف خوانی در گفت و گو با خبرنگار"خبرگزاری دانشجو" در مشهد،" با بیان این نکته که تکریم عالمان و بزرگان انقلاب اسلامی وظیفه دانشجویان ارزشی و انقلابی است گفت: 9 آذر ماه مراسمی در بزرگداشت چهلمین روز درگذشت آیت الله مهدوی کنی در مسجد دانشگاه علوم پزشکی واقع در بیمارستان قائم مشهد برگزار می شود.

وی با اشاره به مکان برگزاری این مراسم یادآور شد: این مراسم در مسجد دانشگاه در بیمارستان قائم مشهد برگزار می شود و دلیل اصلی برای انتخاب این مکان اهمیت و جایگاه این مسجد در جریانات انقلاب در سال های ابتدایی انقلاب اسلامی است.

این فعال دانشجویی ادامه داد: در جریانات ابتدایی شکل گیری انقلاب، حضرت آقا در این مسجد سخنرانی های بسیاری داشتند و این مکان از ارگان های فعال در مقابله با حوادث آن زمان بوده است.

شرف خوانی این مراسم را دانشجویی و مردمی دانست و یادآور شد: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دانشگاه فردوسی و آزاد مشهد در کنار تشکل های جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی و فردوسی مشهد و هیئات تشنگان القمه در دانشگاه علوم پزشکی، سید الشهدا در دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت آیت الله مهدوی کنی در مشهد برگزار می شود

مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت آیت الله مهدوی کنی در مشهد برگزار می شود