مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 14:022014-11-27بين الملل

تظاهرات هفتگی معارضان بحرینی مقیم انگلیس مقابل سفارت عربستان در لندن


بحرینی های مقیم انگلیس در ادامه اعتراضات هفتگی خود به سیاست های آل سعود در لندن و اشغالگری نظامی آن در بحرین، برای یکصد و نود و یکمین بار مقابل سفارت عربستان در لندن تظاهرات کردند.

- "، مخالفان بحرینی در تظاهرات هفتگی خود علیه اشغالگری عربستان سعودی در بحرین، روز گذشته مقابل مقر سفارت عربستان سعودی در لندن تظاهرات کردند.

این تظاهرات هفتگی بحرینی‎های مقیم انگلیس برای یکصد و نود و یکمین بار متوالی مقابل مقر سفارت عربستان در لندن برگزار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری مرآه البحرین ، معترضان و فعالان بحرینی در تظاهرات روز گذشته خود با سر دادن شعارهایی علیه اشغاگری نظامیان آل سعودی در بحرین، سیاست های آل سعود در منطقه و حمایت از تروریسم و گروه های تروریستی را محکوم کردند.

تظاهرات کنندگان همچنین از ریاض پایان اشغالگری نظامی در بحرین و توقف سیاست های تبعیض‎آمیز علیه شیعیان و همچنین عدم حمایت از جریان های تکفیری و تروریستی  را خواستار شدند.

بر اساس این گزارش، معارضان بحرینی در تظاهرات روز چهارشنبه تصاویر شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته شیعی عربستان که دادگاه سعودی وی را به اعدام محکوم کرده است، در دست داشتند.

حدود یک ماه پس از انقلاب مسالمت آمیز مردم بحرین در تاریخ 14 فوریه 2011 بود که تجهیزات زرهی و خودروهای نظامی سعودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات هفتگی معارضان بحرینی مقیم انگلیس مقابل سفارت عربستان در لندن

تظاهرات هفتگی معارضان بحرینی مقیم انگلیس مقابل سفارت عربستان در لندن