مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 12:572014-11-27سياسي

گردهمایی اساتید بسیجی دانشگاه های خرم آباد برگزار شد


همزمان با هفته بسیج گردهمایی اساتید بسیجی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهرستان خرم آباد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان ظهر پنجشنبه در گردهمایی اساتید بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان خرم آباد در سالن همایشهای دانشگاه فرهنگیان خرم آباد اظهار داشت: بسیج حسگر هشدار دهنده ای است که هر زمان مسیر جامعه و مخاطبان آن تغییر کند، علامت هشدار می دهد.

حجت الاسلام خدایی با اشاره به اینکه این حسگر بسیج امروزه به گونه های مختلف مشغول نشان دادن علامت برای رفع مشکلات و خطرهای جامعه است، عنوان کرد: خطرهای جامعه در دو جهت نگرشی و گرایشی هستند.

وی با بیان اینکه در برخی مسائل جامعه دچار انحرافات عقیدتی و تمایلات نادرست است افزود: اساتید باید پیرامون این دو بعد بیندیشند و راه حل ارائه دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با بیان اینکه برخی از اساتید برگزاری این گونه نشست ها را سرسری می گیرند، ادامه داد: امروز نیاز به اندیشیدن در مورد آسیب های نرم افزاری و محتوایی وجود دارد چرا که در جامعه ضعف در نگاه دیده می شود و نگرش توحیدی در جامعه کمرنگ است.

حجت الاسلام خدایی با اشاره سودها و دیرکردهای کلان بانکی تصریح کرد: در جامعه ما اقتصاد توحیدی به معنای واقعی خود وجود ندارد و در بخش تربیتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی اساتید بسیجی دانشگاه های خرم آباد برگزار شد

گردهمایی اساتید بسیجی دانشگاه های خرم آباد برگزار شد