مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 12:572014-11-27سياسي

با حضور خانواده معظم شهدا مرکز فرهنگی گلزار شهدای ولی آباد افتتاح شد


طی مراسمی با حضور خانواده معظم شهدا مرکز فرهنگی گلزار شهدای ولی آباد افتتاح شد.

- " از جنوب استان تهران، دقایقی پیش گلزار شهدای ولی آباد شهرستان قرچک که با تجیز و مرمت به عنوان یک مرکز فرهنگی شده است طی مراسمی با حضور خانواده های معظم شهدا و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرکز فرهنگی ولی آباد شهرستان قرچک توسط توسط کارشناسان حفظ و نگهداری گلزار شهدای بنیاد شهیدو امور ایثار گران شهرستان های استان تهران و فرمانداری و بخشداری قرچک، امام جمعه شهرستان قرچک، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک و سایر ادارات و مسئولان شهرستان بازسازی و مرمت شد.

آزمان کادری گفت: قرار است از این به بعد آیین های معنوی از جمله قرائت دعای کمیل، ندبه و یادواره های شهداء در مرکز فرهنگی گلزار شهدای ولی آباد برگزار شود.

وی در ادامه افزود: این مرکز ظرفیت 200 نفر را دارد است و سیستم گرمایشی و سرمایشی آن ساخته نشده است که نیاز به مساعدت همه مسئولان شهرستان قرچک دارد که استفاده آن در تمام در فصل های سرد و گرم سال قابل استفاده باشد.

کادری تعداد شهدای گلزارهای شهرستان قرچک را حدود یکصد شهید والامقام عنوان کرد و بیان داشت: برای احداث این مراکزهای فرهنگی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور خانواده معظم شهدا مرکز فرهنگی گلزار شهدای ولی آباد افتتاح شد

با حضور خانواده معظم شهدا مرکز فرهنگی گلزار شهدای ولی آباد افتتاح شد