مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 12:422014-11-27پزشكي

مهمترین دغدغه حوزه بهداشت ایلام کمبود زیرساخت ها و کهنه بودن تجهیزات است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: مهمترین دغدغه مردم و مسئولین ایلام در حوزه پزشکی، کمبود زیرساخت ها و کهنه بودن تجهیزات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " خبرگزاری دانشجو" از ایلام،" عبدالنور کرد جمشیدی در نشست " وحدت و امنیت ملی" که امروز در علوم پزشکی ایلام انجام شد، گفت: مرحله اول طرح تحول نظام سلامت از تاریخ 15 اردیبهشت سال 1393 آغاز شد و بخش سوم آن که در قالب ساماندهی به دستمزد پزشکان بود، در تاریخ 15 آبان در سراسر کشور به اجرا درآمد.

وی کاهش تعرفه های ویزیت پزشکان را زمینه ای برای کاهش پدیده زیرمیزی در حیطه سلامت عنوان کرد و گفت: جلسات متعددی با پزشکان انجام شد، مردم و مسئولین از اجرای طرح مذکور خشنود و راضی هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام افتتاح دو درمانگاه تخصصی در این شهر را در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع عنوان کرد و افزود: از آغاز طرح تحول نظام سلامت بیش از 20 هزار جراحی، 30 هزار بستری و 900 هزار نفر به صورت سرپایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان ارائه شده اند، تاکنون 25 میلیارد اعتبار به ایلام تخصیص و در این استان هزینه شده است.

کرد جمشیدی با اعلام این که در طرح تحول جدید هزینه ها به 3 تا 6 درصد کاهش یافته اند، خاطرنشان کرد: علوم پزشکی ایلام یکی از معدود دانشگاه ها در سطح کشور است که در اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین دغدغه حوزه بهداشت ایلام کمبود زیرساخت ها و کهنه بودن تجهیزات است

مهمترین دغدغه حوزه بهداشت ایلام کمبود زیرساخت ها و کهنه بودن تجهیزات است