مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 12:172014-11-27اقتصادي

الحاق اردبیل به منطقه آزاد ارس محرومیت را از چهره استان پاک می کند


رییس اتاق بازرگانی استان اردبیل با اشاره به الحاق بخشی از شمال استان به منطقه آزاد ارس گفت: تحقق این مهم محرومیت را از چهره این منطقه پاک خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسین پیرموذن بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی استان اردبیل افزود: بی شک با این اقدام دولت محرومیت از چهره استان پاک شده و توسعه همه جانبه مدنظر قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه تصویب الحاق شمال استان به منطقه آزاد ارس نقش مهمی در بهبود وضیعت اقتصادی استان دارد، ابراز امیدواری کرد که با تدبیر سایر مسئولان از وضعیت پیش آمده به بهترین وجه استفاده شود.

رییس اتاق بازرگانی استان ادامه داد: در این راستا بزودیشعبه ای از اتاق بازرگانی استان اردبیل در شهرستان مرزی بیله سوار تاسیس خواهد شد تا صدور کارت بازرگانی و گواهی مبدا در شهرستانهای شمالی استان تسریع شود.

وی تصویب الحاق بخشی از شمال استان به منطقه آزاد ارس را از عملکردهای مطلوب دولت و مسئولان در استان برشمرد و ادامه داد: چرا که روند اداری تصویب مناطق آزاد زمان بر است ولی با فعالیتهای شبانه روزی مدیران استانی این موضوع به واقعیت بدل شد.

پیرموذن به تصویب منطقه ویژه اقتصادی نمین اشاره کرد و افزود: باید زیرساختهای لازم برای منطقه ویژه اقتصادی نمین و منطقه آزاد ارس صورت بگیرد و بخش خصوصی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق اردبیل به منطقه آزاد ارس محرومیت را از چهره استان پاک می کند

الحاق اردبیل به منطقه آزاد ارس محرومیت را از چهره استان پاک می کند