مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 12:022014-11-27دانش

دانشجویان از نظر اخلاقی و علمی در سطح بالایی قرار گیرند


آیت الله ناصرمکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید، با تاکید بر اینکه باید به موقعیت دانشگاه ها توجه کرد گفت: دشمنان تلاش می کنند تا با نفوذ در دانشگاه ها به کشور آسیب برسانند و جامعه را دچار مشکل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار رییس و مسؤولان دانشگاه آزاد اسلامی با وی، دانشگاه را از دو نظر دارای حساسیت و اهمیت دانست و افزود: نخست به علت تأثیر گذاری در جامعه و این اثر به خاطر حضور فارغ التحصیلان دانشگاه ها در قسمت های مختلف کشور و در مسؤولیت های مهم جامعه است.

وی دلیل دیگر این اثرگذار بودن دانشگاه ها را توجه دشمنان برای نفوذ در دانشگاه ذکر و اظهار کرد: باید توجه شود که دانشجویان از نظر اخلاقی و علمی در سطح بالایی قرار گیرند.

این مرجع تقلید به علت موقعیت دانشگاه آزاد به حساسیت بیشتر این واحد آموزشی اشاره کرد و اظهار داشت: به دلیل اینکه این واحد آموزشی هم دانشگاه است و هم آزاد، دارای حساسیت بیشتری است بنابراین باید توجه بیشتری کنند تا وظیفه اصلی که مسائل علمی است را در کنار حرکت ها و نظرهای صحیح انقلاب و سیاست ادامه دهند.

وی در ادامه توجه به مسائل اخلاقی در دانشگاه آزاد اسلامی را مهم ذکر کرد و گفت: به علت تأثیر گذار بودن دانشگاه در جامعه باید به رعایت مسائل اخلاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان از نظر اخلاقی و علمی در سطح بالایی قرار گیرند

دانشجویان از نظر اخلاقی و علمی در سطح بالایی قرار گیرند