مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 11:222014-11-27سياسي

امام جمعه بروجرد: ما می توانیم باور به ثمر نشسته بسیج است


امام جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه ما می توانیم باور به ثمر نشسته بسیج است گفت: دشمنان همواره با همت والا، آگاهی و بصیرت بسیج طعم تلخ شکست را چشیده‎اند.

- " از بروجرد، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی ظهر امروز در حاشیه اجرای برنامه های هفته بسیج در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروزه دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب برای ضربه زدن به انقلابی و ملت ایران از تهاجم نظامی استفاده نمی کند.

وی خاطرنشان کرد: آنان در دوران دفاع مقدس در عرصه نظامی ما را آزموده اند بنابراین در یک جنگ تمام عیار نرم فرهنگی وارد میدان نبرد شده و به مصاف برخاسته‎اند.

امام جمعه بروجرد درر بخش دیگری از سخنان خود، اضافه کرد: امام خمینی(ره) اعتماد به نفس و روحیه خود باوری را در پیکره جامعه جان بخشید که یکی از ثمرات آن پیروزی در جنگ تحمیلی و موفقیت‎های چشمگیر پس از آن است.

ترابی یکی از مهمترین روحیه‎های بسیج را اعتماد به نفس و تحقق شعار "ما می توانیم" عنوان و تصریح کرد: همین تفکر و روحیه ناب است که امروزه کشور  را در این شرایط افتخارآمیز و روی ریل موفقیت و توسعه همه جانبه قرار داده است.

وی با اشاره به حرکت رو به جلو کشور در عرصه‎های مختلف با دستان توانمند جوانان بسیجی و نخبه آن، عنوان کرد: مهندسی معکوس پهپاد آمریکایی دنیا را به حیرت وا داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بروجرد: ما می توانیم باور به ثمر نشسته بسیج است

امام جمعه بروجرد: ما می توانیم باور به ثمر نشسته بسیج است