مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 09:322014-11-27حوادث

جزییات اقدامات پلیس برای دستگیری قاتل معلم بروجردی


فرمانده انتظامی استان لرستان به جزییات اقدامات پلیس در رابطه با دستگیری قاتل معلم بروجردی اشاره کرد و گفت: هم اکنون کار دستگیری این فرد از سوی پلیس به صورت ویژه در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سردار محمد قنبری پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی پلیس در رابطه با دستگیری دانش آموز بروجردی که اقدام به قتل معلم خود کرده بود اظهار داشت: هنوز این دانش آموز دستگیر نشده ولی اقدامات جدی از سوی پلیس آگاهی استان برای دستگیری آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه رییس پلیس آگاهی استان لرستان برای پیگیری این موضوع در شهرستان بروجرد مستقر است عنوان کرد: تا کنون نیز اقدامات خوبی از سوی پلیس آگاهی استان برای دستگیری این دانش آموز صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه پلیس آگاهی به سرنخ های بسیار محکمی برای دستیگری این دانش آموز رسیده است گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد دستگیری این داشن آموز باشیم.

سردار قنبری از دستیگری سه نفر از اعضای خانواده این دانش آموز به دلیل کمک برای خلاصی او از دست پلیس خبر داد و گفت: هم اکنون این سه نفر در بازداشت به سر می برند.

وی بیان داشت: این سه نفر از اعضای خانواده دانش آموز اقدام به خلاصی این متهم از محاکمه و همچنین جابجایی او کرده بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اقدامات پلیس برای دستگیری قاتل معلم بروجردی

جزییات اقدامات پلیس برای دستگیری قاتل معلم بروجردی