مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 09:322014-11-27اجتماعي

آخرین وضعیت ببر سیبری در باغ وحش ارم/ اعلام روز های پاک هوای پایتخت


آخرین وضعیت ببر سیبری در باغ وحش ارم، اعلام روز های پاک هوای پایتخت، کاهش 50 درصدی ذرات معلق در هوای کلان شهر ها، مرگ شانزدهمین خرس در سال جاری، - ارائه سند ملی احیا جنگل های زاگرس در شورای عالی محیط زیست واجرای سیرک با حیوانات تازه وارد از مهمترین اخبار محیط زیست در هفته جاری بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حوزه محیط زیست در این هفته شاهد رویداد های مختلفی بود که مهمترین انها را مرور می کنیم.

تشریح وضعیت بیماری ببر سیبری باغ وحش ارم/ درخواست تکرار آزمایش خونبه گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حوزه محیط زیست در این هفته شاهد رویداد های مختلفی بود که مهمترین انها ناسالم شدن هوای پایتخت در تمام طول هفته و قرار گرفتن یک روز در استانه هشدار بود در ادامه برخی از دیگر اخبار زیست محیطی این هفته را مرور می کنیم.

در اولین روز از هفته جاری مدیرکل دفتر حیات وحش سازمان محیط زیست با بیان اینکه از سازمان دامپزشکی درخواست تکرار آزمایش های ببر سیبری باغ وحش ارم را داریم، گفت: هنوز گزارشی از منفی بودن احتمال بیماری این ببر از طرف دامپزشکی ارائه نشده است.

دکتر مجید مقدم افزود: آخرین اقدامی که گروه بیماری های دفتر حیات وحش سازمان محیط زیست در خصوص ببر سیبری باغ وحش ارم انجام داده این است که از سازمان دامپزشکی درخواست کرده بار دیگر از این ببر خون گرفته و آزمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ببر سیبری در باغ وحش ارم/ اعلام روز های پاک هوای پایتخت

آخرین وضعیت ببر سیبری در باغ وحش ارم/ اعلام روز های پاک هوای پایتخت