مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 09:072014-11-27اقتصادي

آب صنایع غرب بندرعباس با سرمایه گذاری های جدید تامین می شود


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس گفت: آب صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس با سرمایه گذاریهای جدید تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، مسعود هندیان بیان داشت: تامین آب صنعتی مورد نیاز صنایع همواره به عنوان یکی از زیرساختهای اساسی منطقه مطرح بوده و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در این حوزه از اولویتهای منطقه به شمار می رود.

با مطالعات صورت گرفته میزان مصرف آب صنایع منطقه تا سال 1396 به 230 هزارمترمکعب در روز خواهد رسید و این رقم در افق 10 ساله به 740 هزارمترمکعب در روز افزایش خواهد یافت.

هندیان افزود: به دلیل موقعیت جغرافیایی قرارگیری این منطقه در کنار آبهای خلیج فارس و دارا بودن عمق مناسب آب دریا، این منطقه یکی از بهترین نقاط برای احداث آب شیرین کن مطرح است.

وی با بیان اینکه منطقه با دارا بودن ظرفیت تولید 35 هزار 800 مترمکعب آب شیرین در شبانه روز نیاز صنایع را تامین می کند، ادامه داد : تاکنون سه طرح آب شیرین کن در منطقه به بهره برداری رسیده که شامل آب شیرین کن نورویژه، آب شیرین کن منطقه ویژه و آب شیرین کن فولاد هرمزگان است و در مجموع ظرفیت 35 هزار و 800 مترمکعب تامین آب صنایع منطقه را به عهده دارند.

همچنین در حال حاضر علاوه بر طرحهای فوق، طرح آب شیرین کن شرکت فولاد کاوه جنوب با ظرفیت 55 هزار مترمکعب در دست احداث است که بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب صنایع غرب بندرعباس با سرمایه گذاری های جدید تامین می شود

آب صنایع غرب بندرعباس با سرمایه گذاری های جدید تامین می شود