مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1393 ساعت 08:572014-11-27حوادث

بیشترین آمار حوادث در آذربایجان شرقی مربوط به صنعت ساختمان است


رییس اداره بازرسی کارآذربایجان شرقی گفت: بیشترین آمار حوادث در آذربایجان شرقی مربوط به صنعت ساختمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، هاشم نورمحمدی ظهر پنج شنبه در دومین گردهمایی مسئولین ایمنی و بهداشت حرفه ای مراکز صنعتی و بازرسان کار با اشاره به علل وقوع حوادث ناشی از کار افتاق افتاده در استان، بیشترین آمار حوادث در سال گذشته را مربوط به صنعت ساختمان عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به فراوانی وقوع حوادث در سنین مابین 25 تا 29 سال، بیشترین عضو آسیب دیده در حوادث بررسی شده سال قبل را از ناحیه دست اعلام کرد.

ولی الله فرج اللهی، فرماندار بناب نیز در این گردهمایی مهمترین خلاء بین دانشگاه و صنعت را آموزش عنوان و تأکید کرد: قبل از بکارگیری نیروی کار در صنایع مختلف بایستی آموزشهای تخصصی ایمنی در رابطه با شغل مربوطه ارائه شود تا با تربیت نیروی کار ماهر شاهد کاهش میزان حوادث در کارگاهها باشیم.

محمود پورلطفعلی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بناب نیز در ادامه این جلسه صیانت از نیروی کار را مهمترین وظیفه مسئولین ایمنی دانست و آموزش و پیشگیری را دو رکن اصلی برای کاهش حوادث در واحدهای تولیدی معرفی کرد.

محسن رحیمیان مدیرکارخانه فولاد ظفر بناب نیز در این نشست ضمن خیرمقدم گویی به حضار، از انعقاد قرارداد جدید کوره ذوب مجتمع فولاد ظفر بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین آمار حوادث در آذربایجان شرقی مربوط به صنعت ساختمان است

بیشترین آمار حوادث در آذربایجان شرقی مربوط به صنعت ساختمان است